Atenció a domicilis i Pla de salut

Dins de la multitud de serveis de NG Veterinaris, també oferim la possibilitat de fer una visita veterinària en el propi domicili de les mascotes per atendre-les adequadament, en cas que sigui necessari.

A NG Veterinaris tenim en compte tots els factors que poden actuar sobre l’animal i posem a disposició dels nostres clients tots els nostres coneixements i l’experiència de més de vint anys per a crear plans de salut personalitzats.

Aquests plans de salut s’han demostrat eficaços en els casos tractats fins al moment i el treball conjunt d’aplicació per part de metges veterinaris especialitzats i propietaris ha donat com a fruit unes mascotes sanes, vitals i amb signes de benestar general de manera habitual.

La proposta de NG Veterinaris inclou l’aplicació de les vacunes pertinents, el servei d’identificació, exàmens físics periòdics, desparasitacions, plans de nutrició i d’activitat física, i un seguit d’altres actuacions que, unides amb les bones praxis dels propietaris de les mascotes, ens ajudaran a complir amb el nostre objectiu que no és altre que el seu benestar general.

• Atenció a domicili

• Pla de salut específic

• Desparasitacions

• Vacunes pertinents