Identificació i Vacunes

La pèrdua d’un animal pot ser un episodi molt dolorós per als seus propietaris, aquest és un dels motius pels quals avui en dia és obligatori censar els animals a l’Ajuntament i identificar-los amb un microxip homologat, que ha de ser  implantat amb totes les garanties higièniques i de qualitat per un veterinari. A NG Veterinaris ens encarreguem d’aquesta implantació, que ha de ser realitzada obligatòriament segons dicta la llei, i ens assegurem que la vostra mascota quedi així identificada i que en cas de pèrdua, sigui més senzilla la seva recuperació.

Pel que fa a les vacunes, és conegut que els gossos, iguals que els humans, tenen una naturalesa sensible a patir certes malalties que poden esdevenir greus tant per l’animal com per l’humà que l’acompanya. És per això, que s’ha establert un calendari de vacunes generals per la protecció mútua contra aquestes malalties, i es disposen tot un seguit d’altres vacunes específiques depenent de la naturalesa i l’hàbitat on convisqui la vostra mascota. Així, la vacunació dependrà de múltiples factors:

• Hàbits de l’animal

• Zona geogràfica on habiti

• Estat immunològic

• Propensió general

• Necessitats concretes de l’animal

SERVEIS GENERALS

ATENCIÓ VETERINÀRIA
CIRURGIA
URGÈNCIES VETERINÀRIES
PERRUQUERIA CANINA
BOTIGA